Vše o nákupu

Možnosti dopravy

Doprava je po České republice od 1000 Kč zdarma. Zboží posíláme také na Slovensko .

     do 1. 000 Kč nad 1.000 Kč
PPL v ČR 89,00 Kč ZDARMA
Česká pošta 89,00 Kč ZDARMA
Osobní odběr - Uloženka 59,00 Kč ZDARMA
Logo Zásilkovna Osobní odběr Zásilkovna 59,00 Kč ZDARMA
Osobní odběr na prodejně ZDARMA ZDARMA

 

Česká pošta

Balík do ruky
Zásilka je českou poštou doručena na jakoukoliv adresu v ČR nejpozději do dvou pracovních dnů od podání zásilky. Adresátovi zasílá přímo Česká pošta SMS nebo e-mail s informacemi o pohybu balíčku a to ode dne jeho podání. 

Balík na poštu
Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě - balík se jednoduše vyzvednete na zvolené poště, kdy se vám to hodí. Adresát je informován o možnosti vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

 

Platební metody pro Českou republiku

    do 1.000 Kč nad 1.000 Kč
Dobírka 25,00 Kč ZDARMA
Kartou on-line ZDARMA ZDARMA
Převodem na účet ZDARMA ZDARMA
Hotově nebo kartou na výdejním místě ZDARMA ZDARMA

 

BANKOVNÍ SPOJENÍ V ČR

Účty v CZK
Raiffeisen Bank 1598239001/550
ČSOB 270871682/0300
Fio banka 2100337275/2010

 

Vrácení zboží do 14 dnů

Koupili jste zboží, které vám nevyhovuje? Do 14 dní od převzetí jej můžete bez udání důvodů vrátit.

Jak postupovat při vrácení:

Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz nebo volejte denně od 9 do 21 hod. na telefon +420 224 239 132. Dohodneme se na detailech vrácení zboží i peněz.

Zboží vracejte prosím nepoškozené a neopotřebené:

  • – osobně na jedné z našich pražských prodejen,
  • – poštou na provozovnu Delmas, Vodičkova 36, 110 00 Praha 1. Všechny informace najdete v obchodních obchodních podmínkách.

 

Reklamace zboží ve lhůtě 2–10 let

Záruka na zboží z e-shopu i kamenné prodejny je standardně 24 měsíců. U některých výrobku, například kufrů značek Samsonite nebo RIMOWA, může být záruka 5–10 let.

Veškeré reklamace snažíme řešit co nejrychleji, zpravidla do několika dnů.

Jak postupovat při reklamaci:

Záruka se vztahuje se na všechny vady výrobku, které má zboží:

  • – při převzetí,
  • – objeví se v záruční lhůtě.

Vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením reklamovat nelze.

Reklamace na prodejnách v Praze

Praha 1: Prodejna DELMAS Lucerna, Vodičkova 36
Praha 4: Prodejna DELMAS v OC Chodov, Roztylská 19

Při osobním předání na jedné z našich prodejen s vámi sepíšeme reklamační protokol.

Po posouzení reklamovaného zboží a v případě uznání reklamace vám jej vyměníme nebo vrátíme peníze. Záleží na vás, které variantě dáte přednost.

Reklamace poštou

Adresa: Prodejna DELMAS Lucerna Vodičkova 36 110 00 Praha 1

Náklady na dopravu vám na požádání zpětně uhradíme v případě uznání reklamace. Zásilku neposílejte na dobírku. Potřebujete s reklamací poradit? Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz nebo volejte denně od 9 do 21 hod. na telefon +420 224 239 132.

 

Záruční a pozáruční servis

V rámci záruční lhůty se postaráme o opravu vašeho zboží sami, stačí nás kontaktovat e-mailem na obchod@delmas.cz nebo telefonicky denně od 9 do 21 hod. na telefon 224 239 132.

V případě, že se něco stane se zbožím z našeho obchodu po uplynutí záruční lhůty, vřele doporučujeme tato servisní místa.

 

Obchodní podmínky

Zde si můžete přečíst plné znění obchodních podmínek.