Vše o nákupu

Možnosti dopravy

Doprava je po České republice od 2 000 Kč zdarma. Zboží posíláme také na Slovensko.

     do 2. 000 Kč od 2.000 Kč
PPL doprava PPL v ČR 99,00 Kč ZDARMA
PPL doprava PPL v ČR - večerní doručení 99,00 Kč ZDARMA
Česká pošta - Balík Do balíkovny

Česká pošta - Balík Do balíkovny

69,00 Kč ZDARMA
Česká pošta - Balík do ruky Česká pošta - Balík do ruky 99,00 Kč ZDARMA
Česká pošta - Balík na poštu Česká pošta - Balík na poštu 99,00 Kč ZDARMA
zásilkovna Zásilkovna 69,00 Kč ZDARMA
Messenger Messenger po Praze 199,00 Kč 199,00 Kč
Osobní odběr na prodejně Osobní odběr na prodejně ZDARMA ZDARMA

 

PPL

Večerní doručení

Večerní doručení je možné pouze u vybraných krajských měst a v Praze. Ověřte si dostupnost této služby.

 

Česká pošta

Balík do balíkovny 

Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Nemusíte předkládat průkaz totožnosti, stačí uvést jméno adresáta a kód pro vyzvednutí. Navíc je možné vyzvednutí třetí osobou. Vhodné, pokud nejste v průběhu dne k zastižení.

Balík do ruky

Zásilka je českou poštou doručena na jakoukoliv adresu v ČR nejpozději do dvou pracovních dnů od podání zásilky. Adresátovi zasílá přímo Česká pošta SMS nebo e-mail s informacemi o pohybu balíčku a to ode dne jeho podání. 

Balík na poštu

Výhodou je, že nemusíte být v určitý čas na určitém místě - balík se jednoduše vyzvednete na zvolené poště, kdy se vám to hodí. Adresát je informován o možnosti vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailu.

 

Messenger po Praze

Expresní přeprava zásilek ještě tentýž den po Praze.

 

Platební metody pro Českou republiku

    do 2.000 Kč od 2.000 Kč
Dobírka Dobírka 10,00-30,00 Kč dle přepravce
Dobírka Dobírka Messenger po Praze 39,00 Kč 39,00 Kč
Platba kartou on-line Kartou on-line ZDARMA ZDARMA
Platba převodem Převodem na účet ZDARMA ZDARMA
Platba hotově Hotově nebo kartou na výdejním místě ZDARMA ZDARMA

 

BANKOVNÍ SPOJENÍ V ČR

Účty v CZK

Fio banka 2100337275/2010

ČSOB 270871682/0300

 

Vrácení zboží do 14 dnů

Koupili jste zboží, které vám nevyhovuje? Do 14 dní od převzetí jej můžete bez udání důvodů vrátit.

Jak postupovat při vrácení:

Zboží vracejte prosím nepoškozené a neopotřebené včetně původních visaček spolu s vyplněným formulářem na vrácení a kopií dokladu o koupi:

- osobně v naší prodejně,

- poštou na provozovnu Delmas, OC Šestka, Fajtlova 1090/1, 161 00 Praha 6.

Všechny informace najdete v obchodních podmínkách.

Potřebujete s vrácením zboží poradit? Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz nebo volejte denně od 9 do 21 hod. na telefon +420 731 044 946.

 

Reklamace zboží ve lhůtě 2–30 let

Záruka na zboží z e-shopu i kamenné prodejny je standardně 24 měsíců. U některých výrobků, například kufrů značek Samsonite nebo RIMOWA, může být záruka 5–10 let.

Veškeré reklamace posoudíme a zpracujeme co nejrychleji, zpravidla nejpozději následující pracovní den. Po posouzení reklamovaného zboží a v případě uznání reklamace vám jej opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze.

Jak postupovat při reklamaci:

Záruka se vztahuje se na všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí nebo se objeví v záruční lhůtě.

Vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením reklamovat nelze.

Reklamace na prodejně v Praze

Praha 6: Prodejna DELMAS, OC Šestka, Fajtlova 1090/1, 161 00 Praha 6

Při osobním předání s vámi sepíšeme reklamační protokol. Připravte si prosím doklad o koupi zboží a vyplněný reklamační formulář.

Reklamace poštou

Adresa: Prodejna DELMAS, OC Šestka, Fajtlova 1090/1, 161 00 Praha 6

Zboží zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem a kopií dokladu o koupi. Náklady na dopravu vám na požádání zpětně uhradíme v případě uznání reklamace. Zásilku neposílejte na dobírku. Potřebujete s reklamací poradit? Kontaktujte nás na e-mail obchod@delmas.cz nebo volejte denně od 9 do 21 hod. na telefon +420 731 044 946.

 

Záruční a pozáruční servis

V rámci záruční lhůty se postaráme o opravu vašeho zboží sami, stačí nás kontaktovat e-mailem na obchod@delmas.cz nebo telefonicky denně od 9 do 21 hod. na telefon 731 044 946.

V případě, že se něco stane se zbožím z našeho obchodu po uplynutí záruční lhůty, doporučujeme tato servisní místa. U zboží od českých výrobců (Elega, Hajn, Uniko, Penny Belts, Gong, Sněžka Náchod) poskytujeme nadstandardní pozáruční servis za výhodné ceny po celou dobu životnosti výrobku. Všechny opravitelné vady tak opraví přímo výrobce za použití originálních materiálů a technologií. 

Adresa pro pozáruční servis: Prodejna DELMAS, OC Šestka, Fajtlova 1090/1, 161 00 Praha 6

Věrnostní programy s Delmas

Delmas se kromě vlastního věrnostního programu zapojuje do dalších věrnostních programů, díky kterým ušetříte na svých nákupech. Získávejte zajímavé dárky nebo slevy na nákupy!

Věrnostní klub od Raiffeisenbank

Jste členy PREMIUM RB CLUBU? V tomto věrnostním programu od nás získáte 10% slevu. Akce se nevztahuje na značku Rimowa. Více o podmínkách uplatnění slevy čtěte zde

Věrnostní klub Svět odměn od Ery

Členům věrnostního klubu Svět odměn nabízíme za nasbírané body dárkové poukázky. Čtěte více informací o věrnostním programu Svět odměn.

Věrnostní klub ČSOB PREMIUM

Pro členy ČSOB Premium nabízíme slevu 10 % na celý sortiment s výjimkou značky RIMOWA a již zlevněného zboží. Více informací naleznete ČSOB PREMIUM.

Obchodní podmínky

Zde si můžete přečíst plné znění obchodních podmínek.