FAQ - nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

1) Jaký způsob dopravy a platby nabízíte pro Českou republiku?

Zboží si můžete vyzvednout na jedné z našich prodejen v Praze, služba je samozřejmě zdarma.

Jako způsob dopravy můžete využít

  • PPL
  • Česká pošta (balík do ruky, balík na poštu)
  • EMS (expresní služba České pošty)
  • osobní odběr Heuréka Point
  • osobní odběr Zásilkovna.

Jako způsob platby můžete vybírat z možností

  • dobírka
  • kartou online
  • převodem na účet
  • hotově nebo kartou na výdejním místě e-shopu.

2) Posíláte zboží na Slovensko? Jaký způsob dopravy a platby nabízíte pro Slovensko?

Ano, zboží zasíláme také na Slovensko.

Jako způsob dopravy můžete zvolit:

  • PPL /DHL
  • Českou poštu
  • Osobní odběr Zásilkovna
  • Osobní odběr Heuréka Point

Jako způsob platby můžete vybírat z možností

  • Pokud zvolíte přepravu PPL/DHL můžete platit
    • Dobírkou
    • Platebním převodem na účet FIO banky
  • Pokud zvolíte Českou poštou
    • Dobírkou
    • Platebním převodem na účet FIO banky
  • Pokud zvolíte výdejní místo Zásilkovna
    • Hotově nebo kartou na výdejním místě e-shopu
    • Dobírkou
    • Platebním převodem na účet FIO banky
  • Pokud zvolíte výdejní místo Heuréka Point
    • Hotové nebo kartou na výdejním místě e-shopu
    • Dobírkou
    • Platebním převodem na účet FIO banky

3) Mám slevový kupón, jak ho mohu uplatnit?

Máte-li slevový kupón, zadejte prosím kód do pole „přeji si použít slevový kupón“ v první části objednávky (1. Nákupní košík). Pole se nachází pod výpisem vloženého zboží v košíku.

4) Mohu vrátit zboží, které mi nevyhovuje?

Zboží samozřejmě můžete vrátit do 14-ti dnů ode dne doručení. Zboží však musí být nepoužité. Zboží je také možné vyměnit za jinou velikost, barvu nebo jiný model.

5) Dá se u Vás rezervovat zboží?

Zboží se dá rezervovat zatím pouze telefonicky, emailem nebo na online chatu. Pokud si budete chtít zboží zarezervovat, stačí nám nahlásit pětimístní KÓD, který se nachází vpravo vedle obrázku. Ne však vždy bude zboží na obou našich prodejnách. Jeho dostupnost v určité prodejně Vám rádi sdělíme. Zboží je možné rezervovat pouze na čtyři dny.

6) Za jak dlouho bude zboží doručeno?

Záleží na výběru platby a výběru dopravy.

  • pokud zvolíte převodem na účet, bude zboží odesláno teprve po připsání platby na náš účet. To může trvat hruba 2 - 3 dny
  • pokud vyberete kartou online nebo na dobírku, bude Vám zboží odesláno nejpozději následující pracovní den a nejpozději do 2 -3 dnů by Vám mělo zboží být doručeno Vámi vybraným dopravcem

Pokud si vyberete osobní odběr, budete v co nejkratší době informováni o tom, že máte zboží připraveno k vyzvednutí na Vámi vybrané prodejně. 

7) Mám dotaz, který zde není, kam se mám obrátit?

Pokud máte dotaz a nenašli jste zde odpověď, můžete se na nás obrátit telefonicky, emailem nebo nás osobně navštívit v kamenné prodejně (Delmas, Palác Lucerna, Vodičkova 36, praha 1 nebo Delmas, OC Metropole Zličín, Řevnická 1, Praha 5).

Můžete zavolat na telefonní čísla 224 239 132 nebo 257 951 951, nebo se na nás můžete obrátit skrze e-mail a svůj dotaz zaslat na adresu e-shop@delmas.cz. 

 



Zpět na téma Informace