Snadná reklamace

Záruka a reklamace

Je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.

Osobní předání výrobku k reklamaci

Vámi zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Praze na níže uvedených adresách. Zde s Vámi bude sepsán reklamační protokol.

Praha: Prodejna Delmas, Bílkova 122/6, 110 00 Praha 1.

Tip: bližší informace o tom, kde sídlíme, naleznete zde.

Poté bude Vámi reklamované zboží postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu: 

Prodejna DELMAS 

Bílkova 122/6

Praha 1

110 00

Náklady na dopravu spojené s reklamováním výrobku Vám budou, na požádání, zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.

Reklamační oddělení můžete kontaktovat emailem na obchod@delmas.cz.