Myslíme na bezpečnost
Vaše bezpečnost a zdraví je pro nás vždy na prvním místě. V souvislosti se současnou mimořádnou situací jsme zavedli opatření pro váš pohodlný a hlavně bezpečný nákup.
Vážení zákazníci,
jsme tu pro vás i v době mimořádných opatření. Na první místě je teď rozhodně zdraví a bezpečnost. Zavedli jsme tedy několik novinek, abyste mohli i nadále pohodlně nakupovat a využít čas strávený doma například přípravou na vaši příští dovolenou.
Vybírat můžete on-line z pohodlí domova a balíček si nechat nově doručit bezkontaktně až ke dveřím. Veškeré zboží je expedováno výhradně z českých skladů. Naši zaměstnanci se chovají rovněž maximálně zodpovědně, prodejna i skladové prostory jsou pravidelně uklízeny a desinfikovány. Členové týmu Delmas používají jednorázové rukavice, ochranu obličeje a k dispozici mají i dostatek desinfekčních prostředků.
Jak funguje bezkontaktní doručení?
Pokud jste aktuálně v karanténě nebo jen nechcete přijít do kontaktu s kurýrem, jistě oceníte tuto nově zavedenou možnost doručení.
- Objednejte si zboží s doručením na adresu kurýrem PPL a zaplaťte on-line kartou nebo převodem.
- Přepravce vás bude před doručením kontaktovat e-mailem a SMS zprávou.
- Podle instrukcí zavoláte na uvedené číslo a informujete kurýra o místě, kde má balíček zanechat. Domluvené místo potvrďte kurýrovi SMS zprávou.
Výdejní místo v OC Šestka
Naše prodejna v OC Šestka je pro veřejnost uzavřena, ale můžete si vyzvednout vaše objednávky od 9 do 18 hod. Pro maximální bezpečnost prosím využívejte i v případě osobního odběru primárně platbu předem nebo platební kartou.
Produkty vystavené v prodejně nelze prohlížet ani koupit.
Prodlužujeme lhůtu na vrácení zboží
Vzhledem k nastalé situaci vám rádi vyjdeme vstříc s prodloužením lhůty na vrácení zboží. Lhůtu prodlužujeme na 30 dnů. Prosím kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 224 239 132 nebo emailem na adresu obchod@delmas.cz. Reklamace a vratky raději posílejte poštou.
Zpět na téma Články