Příběh značky EASTPAK

Příběh značky EASTPAK má kořeny v americké armádě. Jak se podařilo, že se batohy v profesionální kvalitě určené vojenským jednotkám dostaly k široké veřejnosti?
1952
Historie značky Eastpak se začala psát roku 1952, kdy její zakladatel Monte Goldman přišel s myšlenkou vyrábět opravdu odolné batohy pro americkou armádu, které vydrží téměř cokoliv. Byli v té době známí jako Eastern Canvas Products.
1970s
V sedmdesátých letech se ocitly na ramenou studentů, kteří začali používat vojenské batohy k přenášení učebnic po areálu univerzity. Toho si všiml Monteho syn a začal ho přemlouvat, aby vytvořil kolekci batohů pro běžné nošení.
1976
O několik let později, v roce 1976, navrhli ikonický batoh pro každodenní použití vysokoškoláků. A tak se narodil batoh EASTPAK, jak ho známe dnes. Kolekce se stala oblíbenou mezi studenty i širokou veřejností.
1984
Postupem let si byli tak jistí svou kvalitou a odolností, že se v roce 1984 rozhodli nabídnout třicetiletou zárukou na některé batohy. A tak tomu je i nyní.
1985
V roce 1985 se značka EASTPAK stala první, která přidala zářivé barvy a potisky na látkové tašky.
1999
V roce 1999 jako první přidali k látkovým zavazadlům kolečka.
2004
2004 byl rok první spolupráce s designerem Walterem Van Beirendonckem, prvním z mnoha. Mezi další spolupráce v průběhu let patří např. Raf Simons, A.P.C. a House of Hackney.
2011
V roce 2011 značka EASTPAK uvedla na trh Eastpak Artist Studio (EAST), kde se shromáždili největší umělci na světě, aby přeměnili ikonický Padded Pak'r® na umělecká díla. Veškerý výtěžek putoval na konto organizace „Designers Against AIDS“ v boji proti HIV/AIDS.
2015
V roce 2015 navázali spolupráci s nikým jiným než Jeanem Paulem Gaultierem, nejslavnějším a nejvýznamnějším francouzským módním návrhářem posledních třiceti let.
Dnes
Dnes je značka EASTPAK stejná jako bývala. Dodává odvahu jít ven, hledat a objevovat co je kolem nás. EASTPAK je věrným společníkem na vašich cestách.
A to již od roku 1952.
Výrobky EASTPAK se staly módním doplňkem podtrhujícím image a osobní styl. Pokud máte rádi netradiční design a zároveň chcete batoh či tašku s opravdovou výdrží, funkčností a kvalitou, je pro vás EASTPAK ta správná volba.
EASTPAK nabízí na své výrobky až třicetiletou záruku, což jasně dokazuje vysokou kvalitu jejich výrobků. Vystihuje to i jejich motto "Built to Resist", respektive "Batoh, který vás přežije".
Celou kolekci EASTPAK si můžete prohlédnout pod tímto odkazem.
Chcete se dozvědět více o podmínkách třicetileté záruky značky EASTPAK? Vše si můžete přečíst pod tímto odkazem.
Zpět na téma Články